reklama

Prípad medička

Venujeme Jankovi Langošovi, ktorý si už túto knihu nestihol prečítať

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Román Prípad medička od Ľuby Lesnej vznikol pomocou zozbieraných informácii a faktov o prípade Ľudmily Cervanovej. No nie je to literatúra faktu, ale literárna fikcia. Autorka pospájala fakty s fikciou, tak aby sa čitateľ zamyslel, či je možné a čo je možné v tomto prípade. Románom vyjadruje svoj posoj k oficiálnej verzii prípadu vraždy Cervanovej a nastoľuje otázky ohľadom postupu vyšetrovania.

O tomto románe som počula hneď ako bol vydaný, ale dostala som sa k nemu až pred dvoma týždňami. Dostala som sa na stretnutie s Ľubou Lesnou, ktorá odpovedala na otázky Dada Nagya na túto tému. I keď som sa zdržala iba chvíľu, zaujala ma táto knižka a ešte v ten týždeň som si ju kúpila. Kupodivu som ju prečítala za pár dní. Známa téma, ktorá sa rozoberá už vyše tridsať rokov, zaujme určite väčšie publikum. Kto má záujem, môže si vypočuť záznam nahrávky z rozhovoru dnes o 14.00 v Literárnej revue. Prajem príjemné počúvanie a čítanie...

Marie Mariani

Marie Mariani

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som hyperaktivny cloviecik, ktory si z casu na cas vylozi nohy na stol a rozmysla o zmysle zivota chrusta. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnévztahyrodinaspolocnostNEW BREATHkulturaMojeTulaveTopankyVARENÍ, PEČENÍ

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu