reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marie Mariani

Marie Mariani

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som hyperaktivny cloviecik, ktory si z casu na cas vylozi nohy na stol a rozmysla o zmysle zivota chrusta. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnévztahyrodinaspolocnostNEW BREATHkulturaMojeTulaveTopankyVARENÍ, PEČENÍ

reklama

vztahy

Ako malý kamienok si bol

Marie Mariani

Ako malý kamienok si bol

Ako malý kamienok si bol,  ktorý mal tú moc spustiť veľkú lavínu, lavínu udalostí, ktorej malé kamienky neustále spúšťajú ďalšie a ďalšie.

  • 9. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Len také obyčajné ráno

Marie Mariani

Len také obyčajné ráno

Len také obyčajné ráno. Vstávam. Otvorím oči.

  • 12. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Buranie snov

Marie Mariani

Buranie snov

Nie, nikdy nechcem zazit to, co som uz zazila.

  • 7. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Klameš nás a ja to viem

Marie Mariani

Klameš nás a ja to viem

Už to nie je láska čo ku mne cítiš, no stále ma tak nazývaš. Dotyky a bozky sú len naučené gestá v pravidelných intervaloch. Stratila sa spontánnosť tvoja i moja. Ty si prestal ľúbiť a ja som to pochopila. Nechceš priznať, že sa ten cit ku mne zmenil a naďalej klameš mňa aj seba.

  • 9. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Stačí tak málo

Marie Mariani

Stačí tak málo

V živote to tak chodí, občas nevidím, že sa sichravie počas upršanej jesene a inokedy si ma nenájde teplý lúč slnka počas slnečného leta.

  • 5. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
UNKNOWN

Marie Mariani

UNKNOWN

Váhy sa hýbu, Rieky sa vlievajú, Hodiny idú A vtáky spievajú.

  • 21. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
MILUJEM TEN DEŇ

Marie Mariani

MILUJEM TEN DEŇ

Milujem ten deň, čo stvorila Zem sen.

  • 14. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Poď snívať so mnou

Marie Mariani

Poď snívať so mnou

Nechaj sa viesť

  • 7. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Stratený tieň

Marie Mariani

Stratený tieň

Stojím v tieni nemých tvárí, neviem im prísť na mená

  • 2. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
PlaČ

Marie Mariani

PlaČ

Prednedávnom som dostala zopár básničiek, ktoré so súhlasom autora ( tajného ctiteľa s menom ) som si dovolila dať na blog.

  • 1. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
"Reči má ako koza bobkov, ale pred tabulou si ani neprdne"

Marie Mariani

"Reči má ako koza bobkov, ale pred tabulou si ani neprdne"

Výrok môjho matikára zo strednej školy na margo mojej spolužiačky mi utkvel v pamäti. Teraz si ho uvedomujem čoraz viac. Posledné obdobie ma presvedčilo, že slovami sa dá oveľa viac ublížiť ako činmi.

  • 23. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Vždy je to o mužoch

Marie Mariani

Vždy je to o mužoch

Sme ženy a mužov potrebujeme tak ako oni nás. Nie je na tom nič zlé, len si to všetko zbytočne komplikujeme.

  • 22. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Prečo je ťažké povedať pár slov?

Marie Mariani

Prečo je ťažké povedať pár slov?

I keď stále počúvame veľa, možno až príliš veľa slov, ich výpovedná hodnota je malá ak vôbec nejaká. A pritom stačí len tak málo slov. Tých pravých slov.

  • 17. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
AKO VODA

Marie Mariani

AKO VODA

Ako voda, vyrušená vhodeným kameňom, hladina sa stále vlní, neutícha.

  • 20. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nočná mora

Marie Mariani

Nočná mora

Dnes ráno ma zobudilo vyzváňanie telefónu. Bola to moja kamarátka, hovorila zmätene a požadovala stretnutie hneď zrána. Tak som absolvovala sprvoti zvláštne stretnutie pri rannej káve.Sadla si, objednala si extra silnú kávu a zapálila si cigaretu. A...

  • 12. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Viem byť bez teba samostatný?

Marie Mariani

Viem byť bez teba samostatný?

Neviem moc písať a ani pravopis moc neovládam a keďže nechceš mi zdvihnúť telefón, budem ti aspoň písať. Bol som u vás doma a hovoril som s tvojou sestrou, chcel som ťa strašne vidieť, pretože som si uvedomil, že ťa už nemusím nikdy vidieť a ani počuť.

  • 11. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
OMYL?

Marie Mariani

OMYL?

SMSs: : "Ahoj dufam ze sa bavis, přepad co ti napisem ale neviem co mam robit som v koncoch. Chcel som to ukoncit ale nepodarilo sa mi to iba mam dorezanu ruku a viednej vzduch neviem co stim ale otec to nemoze vidiet nechcem sa dostat do blazinca. Co mam robit? Ja by som navracej skocil s dvanasteho ale nato si (…)"

  • 11. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu