reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marie Mariani

Marie Mariani

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som hyperaktivny cloviecik, ktory si z casu na cas vylozi nohy na stol a rozmysla o zmysle zivota chrusta. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnévztahyrodinaspolocnostNEW BREATHkulturaMojeTulaveTopankyVARENÍ, PEČENÍ

reklama

rodina

Poznám aniela

Marie Mariani

Poznám aniela

Poznám aniela, často ma navštevuje, ale ja ho nevidím. Len cítim v každodennosti. Cítim ako dáva na mňa pozor.

  • 10. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 014x
  • 11
Nemôžem sa pohnúť

Marie Mariani

Nemôžem sa pohnúť

V posledných dňoch či týždňoch mám pocit, že sa nemôžem pohnúť. Ani späť, ani dopredu, ani utiecť či nabrať nových síl a postaviť sa.

  • 22. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Pekelné detstvo

Marie Mariani

Pekelné detstvo

Asi každý z nás si pri spomienkach na detstvo vybaví zväčša nádherné chvíle strávené s najbližšími. Ale medzi nami sú aj takí, ktorí si na ne nevedia spomenúť. Preto, lebo žiadne nádherné neboli. Alebo prevládali tie opačné. A medzi nich patrím aj ja.

  • 11. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu